menu
now
Przyjazd
Wyjazd
Rezerwacja

Gry miejskie

Gotowy pomysł na udaną imprezę integracyjną!

Gry miejskie

Gry miejskie i terenowe to gry fabularne oparte o przygodowe lub kryminalne scenariusze, których celem jest wspólna zabawa, integracja lub rywalizacja między drużynami oraz przede wszystkim przeżycie niezapomnianej przygody.

Wciągające scenariusze, sprawdzeni aktorzy oraz atrakcyjna oprawa (stroje, scenografia, make-up).

Uczestnicy dzięki wciągającej fabule i interakcji z aktorami angażują się emocjonalnie – integrują się nie tylko w trakcie wykonywania zadań, ale także „pomiędzy” rozwiązując zagadkę postawioną na początku gry.

Morderstwo w Breslau

Jest rok 1936. W Breslau panuje niepewna i niebezpieczna atmosfera. Niemcy rosną w siłę, Polacy muszą schodzić do podziemia. W tej atmosferze nieufności i rosnącego terroru zostaje zamordowany Walter Neumann – znany wrocławski lekarz. O zamordowanie Neumanna oskarżono komendanta policji, Bernarda Schmidta. Czy Schmidt jest winny? Tylko Wy możecie znaleźć na to odpowiedź...

Scenariusz rozgrywa się w latach 30-tych ubiegłego wieku w niemieckim Wrocławiu – w czasie i miejscu, w którym powoli przestają obowiązywać reguły prawa. Uczestnicy poprowadzą śledztwo, którego przyczyną jest śmierć ważnej osobistości miasta Breslau. Jak w każdej zagadce kryminalnej, również tu krzyżują się sprzeczne interesy wielu aktorów – w „Morderstwie w Breslau” przede wszystkim wielkiej loży wolnomularskiej oraz coraz bardziej wpływowych w Breslau nazistów. Uczestnicy Gry skorzystają z umiejętności kojarzenia faktów, logicznego i kreatywnego myślenia, zdolności wykonywania zadań pod presją czasu i innych drużyn. Absolutnie nie jest natomiast wymagana znajomość topografii Wrocławia. Gracze dostaną specjalne karty do gry oraz mapy z zaznaczonymi miejscami, w które mają się udać. Na ich drodze staną gestapowcy, eleganckie prostytutki, loża masońska czy oficerowie Wehrmachtu.

Przygoda w PRL

Pewien podupadający Zakład Pracy na zakończenie planu 5-letniego zaprosił samego I Sekretarza KC. Tymczasem na dzień przed wizytą znamienitego gościa dochodzi do tajemniczej kradzieży zakładowych parówek wyprodukowanych z prawdziwego mięsa! Towarzysze! W waszych rękach los i honor fabryki. Musicie schwytać parówkowego skrytożercę!

Wiedząc, jak ważna jest w pracowniczych szeregach potrzeba integracji, wychodzimy naprzeciw potrzebom społeczeństwa, proponując niezwykłą fabularną grę miejską, w której nasi Goście pomogą postawić na nogi podupadający Zakład Pracy. Przy okazji, rozwiążą absurdalną nawet jak na te czasy zagadkę kryminalną! Utrzymana w klimatach PRL gra miejska obsługiwana przez postaci rodem z komedii Barei (Sekretarz KC, bufetowa, chłoporobotnik, pseudosympatyczna pani "z okienka„ czy babcia klozetowa), które poprowadzą uczestników przez kolejne zadania nawiązujące do nie tak odległej przeszłości. Wśród zadań m.in. Test na trzeźwość u groźnego milicjanta, naprawa zepsutej instalacji, wspólne wygłaszanie socjalistycznego przemówienia czy absurdalne kalambury.

Złota transakcja

Na Dolnym Śląsku pojawił się tajemniczy Max Schneider który rzekomo dysponuje informacjami o ukryciu Złotego Pociągu i zamierza zorganizować licytację. Wszystkim potencjalnym kontrahentom podrzuca tajemnicze tropy, dziwne miejsca spotkań. Wszystko owiane jest aurą ogromnej tajemnicy. Policja prosi o pomoc naszych uczestników, by z racji swej pozycji incognito spróbowali zdobyć poszczególne ślady prowadzące do tajemniczego Richtera i zorganizować na niego zasadzkę.

Wyjątkowa przygoda osadzona we współczesnym Wrocławiu, w czasie której uczestnicy zabawy muszą podszyć się pod zainteresowanych zakupem planów ukrycia pociągu gangsterów, by zbliżyć się do tajemniczego Richtera. By ukończyć grę gracze wykonają szereg zadań, próbując namierzyć tajemniczego Schneidera i miejsce, gdzie planuje sprzedać swoje tajemnicze plany. Za każde wykonane zadanie uczestnicy gry zdobywają kolejne wskazówki – element zdjęcia, hasła, adresy. Wszystko po to, by w efektownym finale móc aresztować podejrzanego. Wśród zadań m.in. przeszukiwanie apartamentu w centrum miasta, śledzenie podejrzanego w jednym z turystycznych miejsc miasta czy łamanie tajemniczych kodów.

Wroclaw History & Legends

Dawno, dawno temu było sobie miasto nad rzeką Odra... Tak zaczyna się większość legend. Odkryj miasto poznając jego historie, legendy i tajemnice – opowiedziane z pierwszej ręki przez samych uczestników zdarzeń.


Historia Wrocławia w pigułce rozweselającej. Ta gra miejska nastawiona jest na doświadczanie miasta poprzez zabawę. Uczestnicy poznają najciekawsze miejsca w centrum Wrocławia, rozwiązując różnorodne zadania zlecane przez galerię fantastycznych postaci. Zadania są związane z tradycjami, legendami i historią miasta. W zamian za dobrze wykonane zadanie, każda z napotkanych postaci będzie miała dla uczestników legendę lub historię związaną ze swoją postacią lub z danym miejscem. Gracze dowiedzą się między innymi co brat Napoleona Bonaparte robił we Wrocławiu i pomogą mu w niełatwej zagadce, która od prawie 300 lat nie daje mu spokoju, poznają legendę Szmacianej Babki, na której pogrzebie stawił się cały Wrocław, zagrają z wrocławskim patrycjuszem Henrykiem Rybischem o Kościół św. Elżbiety czy poznają osobiście największego we Wrocławiu Krasnala.

Spy Game

W tej grze przeniesiemy uczestników do roku 1962. Wtedy to właśnie we Wrocławiu rozegra się kluczowa rozgrywka między szpiegami dwóch wrogich bloków – sowieckiego i Zachodniego. Celem szpiegów jest tajemnicza walizka, zawierająca informacje o tajnych działaniach sowietów. Sprawa angażujebwysłanników wywiadów wszystkich najważniejszych krajów świata… kto wygra wyścig?

 W tym scenariuszu przeniesiemy uczestników zabawy w klimaty przypominające pierwszej produkcje o Jamesie Bondzie lub niedawny hit kinowy „Kryptonim U.N.C.L.E”. W tej zabawie gracze wcielą się w szpiegów, którzy mają za zadanie zdobyć tajemniczą walizkę z planami. Doprowadzić mogą do niej jedynie częściowe informacje, posiadane przez szpiegów różnych wywiadów. Żaden z nich nie odda jednak swojej wiedzy za darmo… Na drodze graczy staną wysłannicy wywiadów różnych krajów – zakręcona francuska, japońska gejsza, tajemniczy hindus, jak również przedstawiciele lokalnych władz, policji oraz lokalni łącznicy. Na uczestników czeka łamanie szyfrów, przeszukiwanie apartamentu lub poszukiwanie wg. wskazówek zostawionej w publicznym miejscu wiadomości. Całość będzie fabularną przygodą, w której ciekawe zadania pomagają poznać ciekawe zakątki miasta, jednocześnie zwracając uwagę na jego bogatą historię.

Na ratunek Krasnalom

Najbardziej znany wrocławski krasnal zostaje oskarżony o prowadzenie niekrasnalowego trybu życia, kradzież pieniędzy przeznaczonych na opłacenie tegorocznego Festiwalu Krasnoludków i inne niecne czyny. Czy wszystko to, co reprezentują krasnale jest oszustwem? Kto wrabia krasnala i jaki ma w tym interes? Tylko uczestnicy mogą odkryć, jaka jest prawda.

Atrakcyjna teambuildingowa przygoda, jednak nie wymagającą zbyt wielkich nakładów sił fizycznych. Całość przyjmie atrakcyjną formę spotkania z wrocławskimi krasnalami.Pełna humoru komediowa historia z kryminalnym dreszczykiem zapewni uczestnikom fenomenalną zabawę. Gracze odwiedzają kolejno szereg punktów idąc wzdłuż szlaku wrocławskich krasnali. Napotkane na trasie postacie ze świata krasnali mają dla graczy zadania teambuildingowe – kreatywne, logiczne i zręcznościowe, najczęściej wymagające współpracy całej drużyny. Poza zadaniami, krasnale mają też dla graczy wskazówki, które pomogą znaleźć prawdziwego sprawcę zamieszania. W grze możemy również postawić na doświadczenie mista i ukazanie jego rozlicznych ciekawostek, które mogą przybliżać krasnale dodatkowo lub zamiast intrygi kryminalnej.

Kryminalna zagadka

W wybranej przez Klienta lokalizacji odbywa się międzynarodowa impreza (proponujemy festiwal teatralny, ale może to być impreza każdego rodzaju), sponsorowana przez firmę Klienta. W dzień otwarcia imprezy na jaw wychodzą nieprawidłowości finansowe – ktoś zdefraudował pieniądze z budżetu festiwalu. Gracze będą musieli przeprowadzić na prośbę prezesa szybkie i ciche śledztwo, by nie narazić na szwank wizerunku firmy.

Proponowany scenariusz ma klimat komedii kryminalnej, jest utrzymany w tonie filmów takich jak „Różowa Pantera”, gdzie galeria szalonych i przerysowanych postaci wpisuje się w intrygę kryminalną. Gra zostanie rozegrana w terenie, gdzie gracze napotkają na szereg szalonych postaci ze świata szeroko pojętego filmu czy teatru. Informacje i wskazówki zdobyte u postaci doprowadzą do ustalenia tożsamości złodzieja i rozwiązania śledztwa. Bardzo kolorowy i szalony scenariusz!

Nowość!

Proponujemy ciekawą modyfikację scenariusza z Festiwalem KULINARNYM w tle z szefami-celebrytami znanymi z TV w rolach głównych – Gordon Ramansay, Anthony Burbon czy znana i lubiana Magda Kessler….

Agent Express

W tym dedykowanym scenariusz fabularnej gry terenowej uczestnicy mogą poczuć się niczym Majdan & Rozenek, Michał Piróg czy Hubert Urbański. Czerpiąc inspiracje z programów Azja Express oraz Agent, stworzymy zupełnie nowy program rozgrywany na żywo, w którym uczestnicy walczyć będą z innymi drużynami, pokonując jednocześnie swoje słabości. Gracze zostaną podzieleni na drużyny kilkuosobowe. Każda drużyna zostanie wyposażona w opaski różnych barw i pakiet materiałów – kopertę z mapą, kartą zadań. Dodatkowo każda drużyna otrzyma pakiet gotówki, którą przy każdym zadaniu będzie można pomnożyć, stawiając odpowiednią ilość pieniędzy, albo stracić nie wykonując w pełni któregoś zadania. Ograniczony budżet zmusi uczestników do podjęcia odpowiedniej strategii w całej grze.

Po odprawie drużyny ruszą w teren a na trasie napotkają abstrakcyjne postaci z różnych zakątków świata, (nie tylko Azji południowo-wschodniej) które przetestują ich w kolejnych zadaniach typowych dla reality shows, którymi się inspirujemy. Inspirując się programem AGENT wprowadzimy do gry pewien twist. Każda drużyna będzie miała w swoich szeregach Agenta, którego zadaniem będzie podkopywanie dokonań drużyny. Wszyscy agenci wszystkich drużyn działać będą na swój (wspólny) rachunek. Stracone przez drużyny punkty pójdą na ich konto. Czy drużyna zdemaskuje agenta i zachowa swoje punkty? Czy agenci wezmą górę? Dodatkowo możemy zachować formułę programu TV, jako opcję wycenianą dodatkowo proponujemy obsługę video i nagranie krótkiego filmu/programu na wzór wyżej wymienionych. Krótkie wywiady, relacja ze zmagań kolejnych drużyn a wieczorem prezentacja filmu na dużym ekranie.


Zadania w Agent Express:

Kulinarny hardcore

zadaniem graczy będzie przełamanie oporów przed bardzo nietypowymi i egzotycznymi smakami. W naczyniach umieścimy wyjątkowe przekąski i dania kuchni świata: np. sernik z suszonymi rybami i chilli, jadalne robaki, chrabąszcze, larwy, egzotyczne owoce, barwione jajka czy jadalne (ale niezbyt ładne) glony etc. Po losowaniu gracze muszą zjeść w całości przydzieloną przekąskę oraz obstawić, z jakiego kraju pochodzi (wbijając pinezkę na mapie świata znajdującej się przy stanowisku).

Gdzie to jest?

Zadanie inspirowane programem Agent – uczestnicy otrzymują koperty i muszą ustawić się w pewnej odległości od siebie, przy kolejnych chorągiewkach, oddalonych od siebie o kilkanaście metrów. Każda z osób losuje sobie kopertę ze schowaną w środku nazwą miasta. Osoba ruszająca z punktu startu musi w pierwszym checkpoincie zdecydować, czy miasto które wylosowała jest bliżej czy też dalej od Poznania. Dalej „podróżuje” ta koperta i uczestnik, którego para uzna że miasto znajduje się dalej od Poznania. W finale grupa wygrywa pieniądze, o ile do mety „dotrze” odpowiedź z miastem położonym najdalej od Poznania.

Ile to jest?

Grupa podzieli się ponownie na 3 zespoły, tych którzy doskonale radzą zarządzają czasem, tych którzy świetnie czują się w długich i krótkich dystansach oraz tych, którym żaden ciężar niestraszny. Grupy następnie, z pomocą dostarczonych rekwizytów, będą musiały dokładnie odmierzyć: 55 sekund, 5 kilogramów i 5 metrów w ciągu danego im czasu na zadanie.

Słowo-obraz-zwycięstwo

Grupa będzie musiała podzielić się na 3 podzespoły. Pierwsza z podgrup będzie musiała opisać obrazy (w rozumieniu: dzieła sztuki), które zobaczy na sztaludze, druga je namalować (wg. wskazówek) na kolejnych sztalugach/flipchartach z pustymi kartkami, natomiast na koniec każdej rundy zadania trzecia dopasować do odpowiedniego obrazu z umieszczonego przed sobą albumu.

Alternatywne propozycje - Klasyczne gry fabularne

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zapraszamy do kontaktu:

W celu uzyskania indywidualnej oferty oraz szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z działem sprzedaży:


+48 71 361 20 61 wew. 3

sprzedaz@hotelslask.pl


Hotel Śląsk/
Hotel Śląsk

ul. Oporowska 60 (boczna Grabiszyńskiej)
53-434 Wrocław | Fabryczna

Dane firmowe

Hotel Śląsk Sp. z o.o.
Nr konta: DB PBC S.A.
41 1910 1048 2401 0304 0823 0001
SWIFT: DEUTPLPX
NIP: 894-299-67-88

Gwarancja satysfakcji

Nieustająco dbamy o zadowolenie naszych Gości.

83%
Celująca
4101 oceny w 13 portalach

Kontakt

Hotel Śląsk

ul. Oporowska 60 (boczna Grabiszyńskiej)
53-434 Wrocław | Fabryczna

Dołącz do nas